Om

Jeg har i mere end 20 år fungeret som leder for grupper med stor diversitet indenfor fagområderne: Kundeservice, Call Center, Teknisk Service, Helpdesk og Support. Her har jeg flyttet medarbejdere og afdelinger frem mod en proaktiv kundetilgang. Sammen har vi skabt optimale kundeoplevelser og høj kundeloyalitet.


Mit mål er at udvikle virksomheder ved at gøre dem endnu skarpere til at fastholde deres kunder, udvikle medarbejdernes kompetencer og optimere processerne. 


Certificeret i anvendelsen af GARUDA FokusProfil, et anerkendt værktøj til udvikling - indenfor sportsverdenen og i erhvervslivet. Jeg anvender GARUDA Fokusprofilen i mit arbejde med udvikling af ledere, medarbejdere og afdelinger samt når jeg hjælper jobsøgende med at komme i mål med deres jobsøgning.


Jeg skriver pt. på en bog om Ledelse af kundefokuserede teams


Bogen kommer til at hedde:                       5-STJERNEDE KUNDEOPLEVELSER - følg med her:


- og tager udgangspunkt i modellen:     DET KUNDEFOKUSEREDE HUS - læs mere om modellen her: 


Forfatter til Advisory-board.dk konceptet - sammen med min businesspartner Mette Reebirk, sammensætter jeg advisory boards og gennemfører en 6 måneders proces efter et fastlagt koncept.

Processen hjælper virksomheder som søger ny inspiration eller mangler et skub til at komme videre i deres vækst/udvikling.