Kundeservice/Processer

Få taget temperaturen på jeres kundeservice - det får I: 


 - gennemgang af processerne

 - vurdering af kompetenceniveauet hos medarbejderne

 - floorwalking

 - gennemgang af nogle af jeres kundetilbagemeldinger og/eller samtaler med nogle af jeres kunder. 

 

Alt foregår i tæt samarbejde med afdelingslederen. 

 

En udførlig rapport med mine observationer, hvilke områder jeg mener,  I med fordel kan optimere på samt forslag til, hvordan I kommer i mål.

Aftal en halv- eller helårlig opfølgning, som sikrer, at I holder kursen. Eller aftal et løbende (månedligt) temperaturtjek.

Hver 3. kunde overvejer at skifte til en anden virksomhed efter bare EN ENKELT oplevelse af dårlig service. 

I forbindelse med et køb, er kundeservicen vigtigere end prisen for 64% af kunderne.

Processer - det får I: 


 - gennemgang af den/de proces(ser), I ønsker designet, beskrevet eller optimeret. 

 - interview af medarbejderne som skal anvende processen 

 - interview af evt. andre interessenter

 - beskrivelse af den nye/optimerede proces (evt. undervisning i processen)

"De 10% ekstra" flytter kundeoplevelsen fra "good" til "great" 

Denne hjemmeside benytter cookies til at analysere trafik og måle effektiviteten af vores kampagner. Læs vores cookiepolitik for at få flere oplysninger om cookies, og hvordan du slår dem fra. Ved at klikke "Acceptér", samtykker du til brugen af cookies.

Cookie politik
Acceptér cookies