Få taget temperaturen på jeres kundeservice: Undersøgelser viser, at der er stor forskel på den service vi TROR, vi yder - og den service KUNDEN synes, vi yder. Jeg tager udgangspunkt i min egen model:
DET KUNDEFOKUSEREDE HUS - og kan tilbyde en hands-on gennemgang af hele jeres service set-up.
Processer: Har I brug for at få gennemgået, designet eller optimeret processer?
Jeg kombinerer min erfaring fra utallige procesoptimeringer med min LEAN uddannelse, og kan skabe processer, der fungerer og er lette at anvende.
Lederudvikling eller Afdelingsløft:
Giv jeres nye ledere den bedste start med et NY LEDER forløb og/eller hjælp dem til at udvikle sig ved hjælp af LEDERSPARRING.
Har en af jeres afdelinger/teams brug for at blive løftet, samarbejde bedre, performe bedre? Et AFDELINGSLØFT kan gøre hele forskellen, og løfte afdelinger med kundefokus til et niveau, hvor de ser mulighederne for mersalg- og service, skaber 5-stjernede kundeoplevelser og sikrer, at jeres kunder ligger højt på loyalitetsskalaen.
Hvis I er en mindre virksomhed uden HR afdeling, kan jeg tilbyde hjælp til rekrutteringsprocessen: Processtyring, GARUDA fokusprofil, tilbagemeldingssamtaler.
Ønsker I at hjælpe jeres medarbejdere videre efter en opsigelse, kan jeg hjælpe dem godt på vej med enten: KOM I MÅL MED DIN JOBSØGNING forløbet, JOBSKIFTE FOR LEDERE forløbet, NY LEDER forløbet og/eller 1-1 sparring.